Wednesday 1 June 2011

. A W A K .

kenapa sayang sangat dekat saya ?
saya takot .

saya akan -
  • saketkan haty awk
  • goreskan perasaan awk
  • lukakan diri awk
  • rosakkan kehidupan awk
  • membahayakan nyawa awk
  • musnahkan impian awk
  • and evrythim berkaitan awk

tapi ,
saya jugakk da terLANJUR sayang awk .
setiap detik , saat , minit ,
saya nak awk selalu dengan saya .
layan saya .
txtim nan saya .
tapi saya tahu ,
tak semua yang saya mahukan .
saya dapat .
huhh .
kadang-2 ,
awak bz .
awak tdoe laA .
awak training hoki laA , runner laA .
etu laA , eni laA .

i'm sory .
sbb ta patuh kepada arahan awk .
"jgn txt ngn org laen"
tapi kami , CUMA kawan .
tade lebehh .
DAN , takkan lebehh .
and ,
awak cakap .
"i trust u"
ntahh kenapa .
rasa takot saya smaken bertambah ! = = '


[ what should i do ? ! ]
huhh ,
MEMANGKAN awk .
kita TAK kapel pon . tapi TETAP cam kapel .
*nguahaha .


huhh .
teringat aku .
tyme sorang 'pompuan' nieyh .
ejek-2 aku . perli-2 ak . maki hamun ak . umpat-2 ak .maraA-2 ak . salahkan ak .
- dah laA tyme tuh lepas cuti . bukak-2 skula . ak kena . PEGI MAMPOS R KAU 'POMPUAN' !
ehemm-2 .
awakk , sory ,
sebab saya STILL sebut sal nieyhh .
atcelli ,
saya MEMANG LAHH TAK SANGKA .
yg awak AKAN kapel ngn DEA ( N A A ) c(;
huhh .
dasar BETINA POMPUAN  nieyhh pon satu !
da taw yg awak MILIK saya .
kenapa STILL na trima ?
yg si awak nieyhh pon SATU ! .
kot ye pon maraA kan saya .
saket haty nan saya .
JANGAN laA dengan "kawan" saya .
erm ,
ayat awk . saya engat LAGI .
"dah dea je yg ade tyme tuhh"
hadoii ,
da awak rapat nan pompuan uhh .
hurm ,
slame nieyhh .
maseng-2 tamao ngaku ekk aku tanye .
ak taw , kau memang na sumone yg mcm dea .
and , korunk SELALU cakap .
" UNTUNG kau tasha , DAPAT dea . "
agagagaga .
ade ke yg PERNAH cakap kat aku .
yg dea BERUNTUNG DAPAT aku ( ? )
tapi ,
byle
aku rasa .
 aku da syak .
aku da nampak .
aku da tengokk .
ape yg korang na sorok lg ?
erm ,
kcian jugak ak kt kau 'pompuan' .
byler da ade org yg tahu .
korunk kne CLASH .
atcelli ,
tyme tuhh .
aku da ta kesah . ak da redha .
tapi ,,
'bf @ buayafrent' nieyh pulakk .
duk serabut nan kwn-2 aku .
sruh pujuk ape shumer .
and ,
hidup dea pon tade tentu hala nya .
aku terPAKSA .
BERlakon .
demi kebaikan HIDUP dea .
aku BERBAEK balek nan dea .
dan tbe-2 .
aku jd SAYANG dea LEBIH-2 .
huhh .
dalam pada itu ,
si 'pompuan' uhh .
tade minx maaf .
dan ,
ade laA sumday uhh ,
bolehh aje dea tego ak tanye etu eni .
haish !
dasar 'pompuan' tak tahu MALU .
muka letak kat 'BONTOT' agakknye .
kemudian .
tibalah satu hari nieyhh . berTARIKHkan 30052011 .
si 'pompuan' uh mesej aku .
dan .
isi kandungan nya .
" Tasha ,, soe 4 evaritim .. Xdop niat pom nx buad mg sakit aty .. Xsei r baloh "
adoyaii ,
what types of frent she is yup ?
KAWAN MAKAN KAWAN ?
KAWAN TIKAM BELAKANG DENGAN PARANG / SENAPANG / ETC ?
agagagagaga .
aku sebenarnye SEMEMANGNYE .
TAK BOELH LUPAKAN APE YG 'POMPUAN' TUHH DAH BUAD .
susahh laA .
BUT , i've to TRY .
taon nieyhh kan taon xm .
MAYBE ,
both of them .
MEMANG ta pk panjang tyme tuhh an . *sekadar menyedapkan haty ak.
it's oke laA .
kita SEMUA kosongKOSONG .
*dalam nada KETERPAKSAAN kewp ? . - no komen -






SEKARANG .
ak nak . ape yg MILIK ak . tak diKACAU / diAMBIL .
oleh mana-2 orang .
. N O K T A H .





saya BERHARAP .
apa yg awk cakap .
semuanya akan terbukti SUATU HARI NANTI . (:
insyaAllah .
may Allah BLESS both of us yup awakk ?
sama-2 BERJUANG untuk 8A's .
amin .






: MZ !

TOLONG ( ! )
jangan let aku kapel .
sampai aku form 5 .
AKU DA SERIK .
AKU DA PENAT .
AKU DA BOSAN .
AKU DA MUAK .
AKU DA CUAK .
AKU DA LETIH .
AKU DA BLA BLA BLA .
aku na kawan aje semua .
aku na belajar dulu .
aku na capai cita-2 aku .
aku na buad parents aku bangga nan aku .
kau doakan kejayaan aku ea ?
aku SAYANG kau sangat-2 nurul ameera zahari !
biarpon , kau tak SAYANG aku SEBANYAK mana aku sayang kau . *BHAHAHA .
kau laA bestie aku kt SCIPP .
kau laA tukang nasehat aku .
kau laA semuanya . *tak tahu nak ckp ape da .
- selamanya KAWAN -




agagagaga :D
aku rasa .
lw buad esei elemen 3 KK SEJARAH pon dpt FULL MARK nieyh .
haha .
terima kasehh laA kpd sesape yg sudi baca post aku yg panjang lebar .
+ ntah ape-2 eni .
pengorbanan masa , pancaindera mu .
aku kenang .
semoga dipanjangkan umur .
dimurahkan rezeki .
* haiiyyyakkk ! ape laA ak nieyh ? meraban tapan - tapir -tapai .
opss ! cukup-2 .
penat sudahh .
byebye .


*aku post nieyhh shuker-2 .
saje .
BUANGKAN masa aku .
keje skula , ta siap lg . haha .
atcelli .
aku na letak gamba 'kwn' aku tuhh dengan 'buayafrent' ak tuhh .
tp ,
mls na upload . hehe .
KEPADA AWAK / dea :
kalau baca . thx ehh sudi baca . (:
sory jugak untuk segala-galanya .