Thursday 2 June 2011

NEW LOOK foe "my precious one" belogg's ? tenkayyu akak !

alamakkk ! kesian to mai luptly sista . kena tolom aku 'renovate' belogg nieyh . *tak b'maksud membuli . :))
naseb baek , haty akk aku baek . huhue . dapat jugak merasa hasil tangan dea . *BHAHAHA .
SUMPAH lah , aku SAYANG dea so MUCH !
sebenarnye , da 'beberapa' hary aku tunggu dea 'renovate'kan . but i noe , mesti dea bz .
tp , hari nieyhh . HAHH ! semalam aku t'tdoe . atceli , na 'BUAD-2' tdoe . sbb da lewat .
dan tetiba , ayah sedara aku keluar bilik dea . aku pon . CEPAT-2 tutup lappy . 'tdoe-2 ayam' .
last-2 , bangon pg nieyh . sebab tersedar tyme mak sedara aku nak amek baju anak pompuans dea . tanye mak sedara aku . da pukul berapa . dea cakap kul 8 lbeh . aku pon bangun . dan ,
erkk , cuba teka apa yg aku buad ? ? ? (bolehh ke takk ? *HAHA)
aku gtaw lah .
aku bukak lappy and terus on9 . aku tengok dea(akk aku lah) dah on9 . *aikk , yeke ? lupa .
em , then , ntah macamana . dea pon tolom edit apa shumer . tbe-2 . mak sedara aku ajak kuar .
aku pon tinggalkan dea dan belogg aku keseorangan . haha . *kejam bunyinya .
then , beberapa jam kemudian . aku balek . bukak lappy and on fb . kt wall . dea post .

ZealOus CaLiphah
sista DONE . . . ^____^



aku pon . terkejot . *dalam haty . ape lah jadi nan belog aku . mesti lawa kan kan kan ? :D
aku pon cepat-2 bukak belogg terSAYANG .
tengok-2 . MACAM NI lah HASILNYA .
WAAAAAAAAAAAAA ! *tergamam .
aku tergamam tuh sebab tengok 'HEADER' tuh . lawa sangat lah 'GURL' tuh .
haish ! perasann ! *HAHA .
then , aku pon post kat wall akk aku .

Fatin Nur Zatasha
uitx kakak ! soe , baru balek . erkk ! *saya tergamam + terkejot . naseb baek tak melompat-lompat .hahax ! . 'HEADER' tuhh . lawaA sangat lah . cam akk . + adek . ngeh-3 .
thx banyak-2 taw . sebab susah-2 pergi 'selongkar' saya punye album .
sumpah , saya sayang gyler dekat awk ! *agagagaga :D
hukhuk , trime kaseh tau . spend ur tyme to make it look VERY great !
MEMANG sweet gyler lah . thx-2 a lot ! :))
 kemudian .
 ZealOus CaLiphah
hahahahaha loike kakak loike adek la. . .hahahaha=) biase2 jew 2. . .=) t lau nk letak ape2 tasya ckp tau . . .=) xpew2. . lg pun kak z xdop kls ai nie. . so leh la spend more tyme kt blog adek . . . .SHAME2 ♥ ♥ ♥ lop u more larh . . . .xde susanye. . bukey knO g kail pun gmba 2. . .=)
 BHAHAHA . amek kau tasha ! akk cakap ape . 'bukey kno g kail pun' .'ouh,oke.*speechless atceli.tapi aku tetap reply .
 Fatin Nur Zatasha
haha . oke-2 . loike sista loike sista . nguahaha . memey dop keno pom kail gamba . but , sweet lorh jd gamba tuh . *puji dri sndri bena nyo . haha :))
 then , akk aku pon .
 ZealOus CaLiphah
hahahaha xpow2. . .t kak z letok gmba kak z tp . .msti koho shuwit kae2. . .=) lol
 aku pulak , ape lagi .
 Fatin Nur Zatasha
yup-2 . letop deh . tulih . my 'shuwit' kakak . haha !
 
pastu , dea da senyap . oke :)) tapi memang , aku puas haty sangad .
again , thanx kakak ! i lurve ue more too ! <3
 
fyi kan , lagu lam belogg aku sama ngn belogg dea . *dea tawarkan . aku ambek . haha . - dasar budak tak tahu malu ! c(:

erk , aku na tanya nih . ape pendapat korunk ?
bak kata kakak aku 'SHUWIT' tak ?
cam 'tuan' empunya ? *HAHA .
now , aku rasa tenang dan aman .
dengan pelbagai gadget yang menenangkan jiwa . *blurpp . apekah . huhh . perasann !

dan ini khas buad seorang kawan sekula renda aku .
: lawat lah belogg aku dikala kau free . baca dan hayatilah . sure da tak bosan . haha . *dalam haty mengomel - komplain banyak atok tua nih . serabut aku dibuatnya . tapi , kawan tetap kawan oke ? dun t8 heart . aku pon tak amek haty nan kau . haha . buang masa aje !



kak z *SAYANG kamu !

hahh ! law na lawat + tengok-2 + follow belogg kakak aku yg agak boleh menenangkan haty . *pada aku lah :))
tapi , why not we try rite ? :D
tekan sinihh : HERE 'SHUWIT' :))


okelah . berapa lama lah masa aku guna na post yg nieyh ? *sedoe !


AGAIN ,
terima kaseh kak z . :))


NEW look , NEW hal ? *HAHA .