Wednesday 1 June 2011

- no subjek -

WEH !
kau chantek .
kau pandai bergaul .
kau memang lawa lahh .
hurm,
atcelli ,
aku tak habes fikir .
kenapa lah aku boleh ada RASA jeles nan kau .
hukhuk ,
ex- kau . memang sweet .
dea baek doe .
tapi na buad camane , da takdir ta menyebelahi korunk berdua .
tapi bagi aku .
kalau kau still nan dea .
memang sweet gyler doe !
bahagia sangatt . lbeh-2 lg dea kan .
dea memang sayang kau . huhh .
aku na dea mcm dea .
tapi , dea adalah dea dan dea taleyhh jd mcm dea .
haish *sambel menggaru kepala yg sedia-ada tade kutu .
ape kejadahnye aku nieyhh ? meraban aje . haha .
tapi , memang . aku nak jadi macam kau .
tapi , aku adalah aku . *bluurrrppp .
aku rasa . akau na sumone yang mcm dea laA . *HAHA .
sayang aku . t8 care sal aku . *NGUAHAHAHA . mampos laA org tuhh kan kan kan ?


papepon .
aku harap ,
korunk dapat bersatu lagi nanti .
yup eman ? = = '
ameyza pon . (:


erk , sory korunk . *rasa bersalah lahh .
kalau aku tak tahu story yg betol .
and , aku plak duk cakap post mcm nieyhh .
tapi , pada aku .
korunk memang sama chantek sama phadan . :D
fullamaakkk ! *aku rasa plek aje ayt ak.
agagagaga :D *tagline hannayyy nim .
em , ape lg ekk ?
tak tahu laA .
da ta engat na taip ape . *sambil berfikir panjang. . .




: kau memang PERFECT lahh pada aku , AMEYZA .
  as kawan pada aku lahh . 
  jgn fikir yg pelik-2 sudahh . agagagaga :D
  hahh ! , TENKAYYU jugak yup .
  sebab tolom bg semangat kt aku tyme aku ada probs .
  sal Syafiq and 'pompuan' uh .
  kau MEMANG kawan yang paling BEST ! *ngee^^
  SAYANG kau mampatMAMPAT lahh kawan ! ! :))