Friday 3 June 2011

akan RINDUE seminggu yang LALU .

"akan RINDUE seminggu yang LALU" . *haha .
MEMANG akan lah ! SAYANG gila dengan ayah sedara+mak sedara+sepupu-2 aku yang chomel-2 macam aku nih . haha . *angkat bakul .
seminggu aku stay kat rumah deaorunk . haha . makan-minum aku . pakai ape semua . ade org jaga . *over dah tuh . takde lah mcm tuh sekali . HAHA .
erm , TUJUAN 'utama' aku pegi stay umah dea sebabnye na 'study' math .
ngn mak sedara . *iye ke?
jeng jeng jeng ! cuba teka . aku study tak ? *BHAHAHA .
op cuz lah ! tapi tak lah SERIUS sangad . 'santai-2' aje . hehe .
then , masa aku kat sana . aku gunakan utk
  • study math nan mak sedara aku . *atceli tanya dea soalan yg aku tak faam aje . hehe .
  • sambel-2 aku online . sambel-2 aku buad KKG nan KKS . :D
  • tdoe lewat-2 da na dekat subuh . bangon tengahari da na dekat zohor . *terokk je .
  • pegi shopim-2 kt Pantai Timur . pegi jalan-2 kt KBMOL . * i LOIKE :D
  • dan banyakk lagilah !

HUAHUAHUA ! ai isnin da na kena pegi sekula . *malasnye .
erk , walaupon aku tdoe lewat , bangon awal lewat .
mak sedara aku TAK pernah pon membebel . *lam haty aku . naseb baek .
kalau ada anak dea masuk bilik aku . masa tuh aku belom bangun . ape yg dea akn cakap .
"hehh , 'jgn' kacau 'asha' dea na tdoe ." *terkelu .
many tymes jugak lah dea ckp camtuh .
da bangon lewat . mandy memang lah lewat . tyme makan tengah hari deaorunk , jd tyme mkn pagi aku . *haha . what such of 'anak dara' lah aku nih . hehe .
then , ade satu hari tuh . mak sedara aku nih nak pegi umah mak dea . dah lah aku tak bangon lg tyme tuh . dea ade tanye aku na pegi ke tak . aku nih . -lam haty.mlsnya,dah lah tak mandi lg.haha
then , dea ckp 'ouh,tapoe ah.nanti che'gee beli nasi koe asha.' dan pesan 'duk molek dumoh,goreng lah nuget koe fries koe kalu nok makei' . hadoiihh .
aku nih bermonolog . "kenapalah mak sedara aku nih baek sangat?"
hari tuhh memang lah aku bosan gila . *HAHA . padan muka . org ajk kuar umah taknak .
mcm-2 lah happen . aku pon tak tngok tv , aku on9 .
tomorrow tuh , aku pon ekot lah dea kuar umah . and bla bla bla .
and the day past by day . kira-2 . dah SEMINGGU rupa-2nya aku stay umah deaorunk .

HARI NIH [ 03062011 ] . aku da balek . balek kg. aku . ayh sedara aku yg belah mak aku pegi amek . dah lah tyme tuh aku tengah tdoe . ntahh . agaknya blom cukup tdoe akibat tdoe lewat SETIAP malam .adoiiyaii . "PON PON ! PON PON !" ayah sedara aku bagi HON kereta dea .
mak sedara aku lah cakap . haha . aku nih dengan 'mamai' nya . bangon then , tanya ntah happe-2 . haha . dengan baju-2 tak pack lg . dengan barang-2 tak kemas lg . *erk , pack ? kemas ? laen ke eh ? haha . ngekk je . lepas tuh , aku simpan 'semua' nya . and befoe kuar umah tuh aku cakap 'che'gee pinjam dulu baju nih' mls na salin . haha . then , 'che'gee , trime kaseh banyop , maaflah nyusoh .' *sambel menahan sebak . and , dea pon cakap 'eh , dop lah . best jah' *HAHA . memang taleyhh lupa lah . and , naseb baek aku sempat jumpa 'ayh mei' aku . dea pegi keje ai nih . kesian dekat dea . aku pon slm dea . cakap yg sama . then , naek kereta tuh .
ADOII , airmata bergenang doe . gila lah ! aku rasa SAYANG sangat nak berpisah sebenanya . :D
i LOVE them MORE lah ! BRANCH thanx to THEM sebab sudi 'jaga' aku , sudi 'bagi' aku duduk ngn deaorunk . chuti nih rasa 'best' sangad . rasa tuh tak pernah aku rasa even kat rumah aku sendiri pon . haha . kan deaorunk jugak 'pernah' jaga aku masa aku sekula dekat 'maahad muhammadi lilbanat' dulu . erk ,  . . . . *speechless dah . feelim lebehh sangad .

to my lovely uncle , aunty , cousins(imtiaz,insyirah&izhana-ulfah).
  • takde org yg panggil tasha/kakak 'asha' selaen awk semua . *sy terharu
  • tapi , mama penah lah pnggil . tak selalu .
  • tentu asha akn 'rindue' panggilan etu nanti . :D
  • asha jugak akn 'rindue' kalian nanti . :'(
  • semua kenangan . *bajet banyak .
  • thx foe evrythim yup .
  • -speechless dah .

okelah ,
semua yg happen seminggu yg lalu , akn menjadi kenangan lam edop aku . *TERINDAH !
mereka boleh dikatakan 'famili 2nd' aku lah . haha .
mereka memang famili terHEBAD !
i LOVE kamu semua sangad !
-anak sulong -bak kata che'gee . *blushing .

rasa , chuti next tyme na 'stay' situh lagi lah . *buad muka tak malu . HAHA .
END .