Monday 6 June 2011

masa untuk (OFF) . . .

apalah naseb . esok ptg da na 'kena' gerak pegi ostel . = ='
adoii ,  pack' brg masok beg td pon . dengan perasaan yg ntah happe-2 .
-erk , sebenanye . aku 'rindu' bestie . :'(
sbb da lama tak guna lappy + broadband . plus on9 plus chatim . 
beberapa hari nih *aku pon da lupa brape ari tak on .
hidup aku tak tentu hala . ngek jekk .
sampaikan sr. aku ckp . "mikir koe PMR gak" "study-2 nuh" *HAHA .
bla bla bla and bla .
esok , na kne bgun pg-2 . banyak lg keje tak beres . haha .
old bestie ak . 'sheera' nih . minx tlg teman dea pegi amek brg ape ntah . ngn 'irsyad' . *curiga .
hurm , drpd aku pk yg bukan-2 . baek aku tunggu dan lihat aje esok . HAHA . 
then , na pegi beli-2 brg na bwk . aku kne ajk sheera nih . mne brani sorunk-2 . hehe .
hadoii , dea uh ckp na col kul 12 lbeyh-2 . ni da 1 lbeyh . num dea tak kuar-2 . *saba jelah .
em , alhamdulillah . papa bg aku guna broadband nih . (;
boleh lah on9 + tgk bestie aku camane *gedix! + update belogg nih*rindu . *BHAHAHA .
sal on9 . intenet nih pon ta brape oke . urm , aku tngok lah . frent list kt c/box uh .
tngok bestie aku . mcm da off . tapi , kejap uh . bestie aku pon ckp .
"kau mana<?" .
ouh , bestie aku ade rupanya . *lega plus hepy gila ! .
aku pon ntah kenapa tbe-2 pegi ckp yg bukan-2 kt bestie aku tuh .
adoii , sori eh kau . tak sengaja . 'rindu' sgt kot kt kau . *HAHA .
aku tak sengaja boleh 'syg' kau .
aku tak 'perasan' pon yg aku 'syg' kau .
aku taktahu na buad camane skarang .
memang aku susah nak lupakan kau .
bukan salah kau buad aku 'syg' kau .
salah aku sebab mudah sangat sayang org .
tapi , aku akn cuba tuk anggap kau as 'bestie' aku je .
dan , selamanya . bestie !

nanti pegi skula . kelas tambahan 7-9 jun . then , kem ngn alumnai 9-11 jun .
terpaksa lah 'korban' kan chuti yg ber'sisa' beberapa hari tuh .
aku harap TAK menyesal pegi skula awl nih . dan harap DAPAT banyak manfaat .
but , i'm thinking . na bwk fon ke tak ? - ramai kot yg bawak . tapi , . . . .
ntahhlahh . nanti aku pk masak-2 lahh .
aku nak ENJOY hari-2 kat sekula nanti . dan .
aku nak CAPAI matlamat aku . (bak kata kak Aifa-sista aku , tasha MESTI tahu matlamat lau nak berjaya .) thx a lot sis ! engatkan tasha yg lupa nih . :))
oke , pegi sekula dengan 'azam' baru ! :D
may Allah bless me always . 
kamu semua . doakan tasha eh . 8A's PMR taon nih . *winkwink .
sayang korunk eratERAT .
maaf salah silap . :)


susah dah lah aku nak on9 + mengupdate belogg tersayumpt aku nih . *erkk .
oke ,
way to go .
bumi hijau SCIPP .
terperangkap dah aku nanti . *adoii .
lama plak na boleh keluar . *haiyakk .
saba ajelah . *huhue
WOOT-2 !
jangan meRINDUi aku yup !
*HAHA . bajet ade jekk org na 'rindu' aku .

OKAY !
tyme to OFF tasha !
byebye my DARLA ! 
HEART all of you sangad . :))


branch thanks to :
= my bestie . sudi denga segala probs aku . simpan baek-2 gelang tuh . *HAHA .
= my sis zakiah . make my belogg jadi a wonderful one ! :D
= my ayh sedara + mak sedara + sepupu . great week ! *LOVE IT !
= my neneks and atoks .
= my parents too :))
= semua lah ! :p