Thursday 2 June 2011

bestie ! , khas utk kau . :D

*blurpp . aku na start camane ekk ?
ouhh , assalamualaikum :D . (jawab jgn tak jawab :))
agak-2 . ape erk aku na post nieyhh ? *aku sendri pon tak tahu .

em , berKISARkan dgn 'mesin kisar' . *adoii ! ngekk .
title : [seperti yg terPAPAR] . *BHAHAHA .
macam nieyhh 'story' nye .

"taon lepas" . uitx ! lamenye kisah dea . ngee ~
aku cube lah nak kawan ngn dea nieyhh .
tapi , respon dea . ta macam yg aku harapkan . *sambel mengingat . 'ape yg aku hrpkn?'
em , na di jadikan cerita . SELALU ke TAK ek aku tego dea kt c/box ? *lupa .
and , byler chuti nieyhh . kalu dah unline . memang lah aku akn 'MELEKAT'
dekat 'dinding' laptop nih . *NGUAHAHA . over dah tuh . tade lah . setia menghadap .
and , one l8 nyte nieyh . aku tdoe punye lah lewat . bukan buad ape pon .
duduk 'melepak' nan kawan-2 dekat group HOT batch 0913 :) adoi , memandai aku tuka nama .
sory ADMINS . haha . sambel-2 tuh , aku duk mencari elemen 3 KKS . erk , memang aku dah siap , tapi , aku COPY yang MYNN punya . sory mynn . hehe . dat's y aku mencari .
nak buad SEMULA . tapi , takde sorunk pon yg MEMBANTU .
aku pon tanya lah dea nieyh . 'elemen 3 sej' . tanpa sebarang salam . haha .
dea pon cakap . 'takde' rasanya . ntahh . da berapa abad hari yang lalu .
lepastuh , chatim ntahh pasal 'pujaan hati dea' . haha .
then , the dei was mondei . sampailah ke hari nih . masih 'setia' berchatim .
tapi , baru berapa hari rapat . dea dah jadi 'BESTIE' aku . HAHA . *luculah
em , SUMPAH , aku rasa aku SAYANG dea SANGAT ! *nguahaha .
*ehh , JANGAN lebeh-2 oke ? (!) . - erk , OKE ! :p
em , KENAPA DULU aku RASA kau jaat ek ? - ntahh lae .
tapi SEKARANG tengokk ( biarlah tak nampak pon) kau . 'baek jekk' . -style kau lahh tuh . :D
em , aku HARAP kau akn TETAP jd 'bestie' aku . and ,
aku pon akan TETAP jd bestie kau . - insyaAllah :)
tapikan , , kalau aku aje yang 'syok' sorang-2 kau 'bestie' aku mampos lahh !
nak letak kat mana muka yg tak seberapa nak lawa cam 'dea' kau tuh . hukhukhuk . :s
tapi , da kau sendiri yg cakap mcm tuh . aku percaya tau ? *ngekk .
so , jgn buad 'kepercayaan' aku kat kau 'pupus' !
huhh , SATU pasal kau aku tak berapa 'brehi' . shuker sgt mengANJINGKAN aku . *HAHA .
(tak kesah pon sebenarnye , *mongekk!)
hope '020611' hari terBEST aku TYME chuti nih , walaupon diISI oleh 'tuttt!' sumone . :))
erkk , ape lg ek *cannot remind anythim . :o
. . . . . . . . . . .
HAHH ! JANGAN lupa aku eh ? -harap sangat ! *sambel membuat muka kiyut  :)) . ;xde lh kiut.
ermmmm , da 'habes' kot . biarlah yg seLEBIHnya . aku simpan lam 'kotak ingatan' aku .
utk aku buad kenangan pada hari akan datang . *ececeyhhh . haha .

oke lah , byebye ! ehh-2 , wassalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh ! :))



weyhh , aku sayang kau . :S