Thursday 22 November 2012

MSF , .

.kalau nanti , awak akn tinggalkan saya . sekali lagi . saya terima . sebab saya tahu , jodoh antara kita tak tertulis di Luh Maufuz . sebab saya bukan perempuan yang awak inginkan . maafkan kekurangan saya selama ini . semoga awak bertemu jodoh yang diredhai Allah . In Shaa Allah . salam .








itu bukan msj sy yg terakhir . dan sy memang pasti .
sebab sy memang tak boleh kalau tak msj awk , tak call awk .




saya taktahu knp sebenarnya awk buat sy mcm ni .
apa salah saya fitri ?
awak , sy rindu awk sgt .
rindu awk .
but , i'm unable to do anything .
sy taktahu mcm mana hati awk skrg .
sy tak jumpa awk .
tak nampak awk .
tak dpt nk contact awk pun .


i thought , you're the last man .
but , it wasn't .
i thought , our relationship , have an happy ending .
but , it doesn't .


saya sayang awak . dan masih sayang awak .