Thursday 9 December 2010

EX-6A08 of SUR1ANZ ! ! :]

SUMPAH ! aku rindue korunk . takk tipu ! :)
kalau laA masa bolehh berulang kembali .
adoii , tashaTASHA .
takkan laA takk nakk besarBESAR .
:p
huhue .
TEENAGE WORLD nieyh buad aku rindue ngn CHILDHOOD WORLD lorh ! :')
haha ! aku rindue momentsMOMENTS nan kawanKAWAN .
aku rindue deaorunks gylerGYLER !
 huh ! gambar kelas aku dulu . in memory ~ =='
camane laA korunk skarang ?
law ade GATH pown , rmai jugakk yg takk pegyy .
maklumlahh , semua ade rumah tangga maseng2 nakk kena jaga . :p hal maseng2 .
we become taller , matured , change n forget each other .
huh ! forget each other ? REALLY ? !
ouhh , not act darl , we still REMEMBA each other yaww ! ;)

NOW , aku chuma bisa berdoa utk kesejahteraan semua .
may god bless all of us yahh !
SPMR '11'13 . ALL DA BEST !
9A'S&10A'S in our hands !
genggamnya dgn eratERAT ! dan jgn lepaskan !  
kita semua kawan sampai syurga ea ?
 sayang kamu semua ketatKETAT !
<3