Sunday 12 December 2010

alhamdulillah . in god bless :))

dengan lafaz bismillah .
aku mula membuat folio yg dititipkan oleh SCIPP .
then ,
dengan lafaz alhamdulillah .
aku menyiapkannya .
maka ,
tlah lahirlah/beranaklah siaplah 2 buah folio .
yang diberi tajuk .
GOLDEN HOLIDAY FOLIO
bagi :
ANTOLOGI KOMSAS DAN NOVEL .
&
LITERATURE COMPONENT .
[ alhamdulillah , in god bless :) ]
hua hua .
SCIENCE punye aku ta buad lagy .
cuz , takk pandai lorh na lukisLUKIS .
biarpown kat skula . aku masuk seni lukis .
haha .
nakk buad camane . 
da tade skill cam kwn2 aku uhh .
meera zahari , hanira mashkor , nurathirah ,
huhue . sedeyhh siott !
tapiiiiiiiiiiiiii ,, 
aku sebenarnye nieyhh .
plekk nan diri sendri .
knape laA aku nieyhh rajenn sangat nak buad keje skula .
hehe . sebabnye adalah :
da kene membebel nan MAMA .
aku pown ME"rajenn kan diri"
now , 
otw nakk buad ;
KERTAS MODEL BM .
hoho . tuhh pown law aku rajenn .
tp , memang aku nakk buad . 
hahax ! gilakk tol .
anyway ,
insyaAllah , i'll finish it ! . :))
*blingBLING .