Sunday 28 August 2011

: untitled .


awk , sy tak tahu either slh sy dulu . or awk .
tapi , sy maseh tak boleh na lupekan tu semua .
tyme sy nak awk balek . awk ungkit etu eni .
then , tyme awk na sy balek .
sy ungkit etu eni .
dan . sy boleh nampak .
awk sebenarnya just na maen2 aje kan ?
kalau awk betul2 serius na sy balek .
awk takkan menyerah semudah etu .
HELLO ! kau nih tak gentle langsung lah man !
even ak curang .
takde lah sampai kapel nan skulm8 kau .
dulu .
tyme ak nan kau .
ak takdenye na pasang2 spy . sbb , ak takde kenal org laen slaen kau kt SAS tuh !
jyeahh . i noe . afieq,irsyad,ijatt,farith ade .
tp , takdelah slalu kontek .
takdelah ak na tanye etu eni .
asl kau tak straight tanye ak aje ape2 ?
bukannya ak takde an ?
huh ! sorry lah ak ungkit semua tuh .
tapi , entahhlah kenapa . 
ak rasa cam tak puas haty aje doe .
rasa mcm na luahkan semua ketidakpuasan haty ak nieyh .
tapi , ak rasa sampai hari raya pon tak abes .
yup , ak tahu . let bygone be bygone . oke !
sejak 10.07.11 . dgn tidak ada paksaan . ak da BUANG kau dr edop ak .
ak da ta kesah ape pon jd . ape pon kau buad . sebab aku tahu .
kau BOLEH edop TANPA ak . erm , kau kan ada "kakak" . kawankawan stf , tkc , ssp .
ape yg ak alami tahun nieyhh . memang merugikan edop aku .
tyme exam selaras 1 . ak gadoh nan kau . sampai terbawakbawak . result exam ak terok !
tyme mid-year exam . perang besar uhh . sal gf TERsayang kau , N . A . A . B .
result ak , AGAIN ! terok .
em , ak akui . memang aku syg kau . tp , maafkan ak sebab buad keputusan mcm tuh .
hidup ak tyme gadoh ngn kau memang tak tentu hala .




tyme ak EMO , kawankawan ak yg kena tempiasnya . walhal , yg aku na maraA2kan kau ! . and , most of tyme . ak memang teringatkan kau . selalu jugakk lah nanges . sampai kering air mata ak . lam kelas pon . ape yg cikgu ajar . ntah masuk ke tidak . kalau kemanamana . memang muka aku always masam . kalah agaknya asam jawa nan cuka . sampai kan kawankawan plus sr. tegor . "senyumlah cket tasha." . tapi , ak rasa terlalu sukar utk mengukir senyuman . hidup ak memang takde warnawarna ceria . kadang2 ak terfikir . sampai bila ak na jd mcm nieyh dan bila aku nak brubah ?




and , FINALLY . the time comes ! entah bila dan bagaimana . ak boleh berubah . *keningkening .




hidup ak yg dulu penuh dgn kemurungan . akhirnya senyum ! aww aww !
NOW , nothing between us rite ? ak rasa lega . even , maseh ade sedikit rasa syg . tp , ak da cuba sedaya upaya BUANG rasa syg uh jaoh2 ! walaupon rindu . ak minx ngn Allah . jaohkan ak . walaupon dulu , ak harap . kaulah yg terakhir . 
em , ak na minx maaf banyakbanyak nan kau .
ak dah banyak saketkan haty kau . ak ta fikir pon sal kau . ak selfish ! . ak sedar . tapi ak buad tak tahu aje . even slh aku . ak slhkan kau .
em , ak na minx halal semua . makan minum ak . and , semuasemua lah yg kau bg aku . ak tetap appreciate kau .
bukan slh kau maybe . mungkin haty kau tak tahu nak pilih yg mana satu . 
tapi , memang . secara jujurnya . ak redha . kau pergi dr edop ak .
memang ape yg aku rasa tak semuanya aku tulis dlm belogg nih . my fingers pantas menaip perkataanperkataan tersebut di atas tanpa berhenti .
once again , maafkan aku oke ? kosongkosong ? semoga berjaya exam PMR nanti . ak tahu kau boleh buad . aku slalu doakan kau der . 
terima kaseh sbb kau sudi terima ak tyme 10.11.10 .
ak hargainya . kau memang yg terbaek yg penah ak jumpe bfore sesi persekolahan 2011 bermula .

aku , fatin nur zatasha .
tasha + syafiq .
ended   9 months .



should i tinggal jaoh2 about the past . and wrote something new ?
ehem , sory syafiq . tyme ak nan kau . ak bg mcm2 alasan . tuk clash .
and , at last . ak jatuh hati dekat org laen plak .
terpulang pd kau nak kata apa .
ak nieyh curang . tak tetap pendirian . or whatever . sbb , kau ada hak .
aku ta halang . mulutmulut kau . hatihati kau .
tapi , its EXTREMEly unexpected .

PERNAH ada .
rasa CINTA .
antara kita kini tinggal KENANGAN .
INGINku lupakan .
semua tentang dirimu .
namun tak lagi .
kan seperti dirimu .
ohh bintangku .